Bali Batin stopt niet.

Ook al ben ik nu niet in Bali, wil dat nog niet zeggen, dat Bali uit mijn hart is verbannen. Mijn vrienden staan nog op het hoekje bij het voetbalveld om hun ritjes te verkopen. De kindjes van Petak dansen nog steeds enthousiast en trots voor hooggeeerd publiek. En hoezeer ik ook mijn best doe, mijn potato cake evenaart nog niet die van Dewa Warung.
Maar er is iets bijgekomen: mijn huidige woonplaats. En ik zal mij afwisselend bezig houden met Bali en Drenthe.
Voor wie ook wil weten hoe het mij in Drenthe vergaat, heb ik een parallelblog geopend: www.dehondsrug.wordpress.com
Als uw budget de komende tijd niet toereikend is voor Bali, kan ik Drenthe zeer aanbevelen.

Geef een reactie

