Aandacht voor de situatie in Egypte.

De situatie in Egypte is zeer onstabiel.
Zoals altijd, is dit zeer bedreigend voor onschuldige groepen, die het onder normale omstandigheden al erg moeilijk hebben.
Sheila de Fretes vraagt daarom extra aandacht voor de kinderen, die onder deze omstandigheden te lijden hebben.
Zij stuurde mij -en vele anderen- het volgende bericht:

Lieve vrienden/relaties.

 

Ik hoef jullie niet te vertellen wat er in Egypte gebeurd.
Ik hoef jullie niet te vertellen hoe verschrikkelijk dit is.
Ik hoef jullie niet te vertellen wat een angst daar heerst,
Ik hoef jullie niet te vertellen dat er zoveel gewonden zijn,
Ik kan jullie zoveel willen vertellen,maar ik weet niet of iedereen kan en wil luisteren,
MAAR MIJN KINDJES ZIJN DAAR en zoveel andere,ik weet hoe ze zich voelen,
Ik weet wat ze denken,
Ik weet wat ze hopen,
Ik wil jullie alleen maar vragen een lichtje(een kaarsje) voor ze te branden.
Ik hoef en wil het niet uit leggen waarom,ik hoop dat jullie het zelf wel weten.

Liefs en dank je wel .
Sheila de Fretes,

www.sdffoundation.

 Misschien willen jullie dit aan anderen door sturen.

 

Geef een reactie

