Bali, Ubud, Een nieuw vakantiejaar: 2011


Selamat Tahun Baru (gelukkig Nieuwjaar)

Van alle kanten wordt ons nog dagelijks een “Happy New Year” of een “Selamat Tahun Baru” toegeroepen.
Voor sommigen gaat het nieuwe jaar op oude voet voort, maar anderen verwachten veranderingen.
Een nieuwe baan, een kindje, een verhuizing, van alles om naar uit te zien of tegenop te zien.
Veranderingen kunnen een verbetering betekenen, maar ook onwelkom zijn of onzekerheid geven.
Veranderingen kunnen ons verrassen, maar ze kunnen ons ook overvallen. Ze kunnen meevallen en ze kunnen tegenvallen.
De beste manier om met veranderingen om te gaan is ze te omarmen en er uit te halen wat er in zit.
Want wat is het leven anders, dan een lange reeks voortdurende veranderingen?

Dat er iets in Warjihouse gaat veranderen is zeker. Onzeker is nog voor wie het zal meevallen en voor wie het zal tegenvallen.
In elk geval wens ik Nyoman, Made, Wayan en Kadek een voorspoedig 2011 en Ketut Suta en familie veel succes met de renovatie van Warjihouse 1 & 2.

Nog een krappe maand en dan is het voor mij geschiedenis.
De website van Warjihomestay gaat uit de lucht. Gasten voor Warjihouse zullen hun boekingen moeten maken bij de website van Widya: http://www.warjibungalow.com . Het oude mail-adres (warjihouse@hotmail.com) blijft nog even actief om geinteresseerde gasten door te verwijzen.

Mijn nieuwe avontuur heet

 

 

Bali Batin Bungalow .
Gasten die geinteresseerd zijn in mijn nieuwe guesthouse kunnen al een kijkje nemen op de nieuwe website: http://www.balibatin.com .
De site is nog in bewerking en er moet nog van alles aan worden verbeterd. Daar is een beetje tijd voor nodig.
Maar ik heet u welkom op mijn site en zeer zeker in mijn mooie bungalow.


4 reacties

  1. jelke said,

    4 januari, 2011 bij 8:33 am

    Wat goed Ineke, ik was er al en het is heel goed bevallen, mooie plek, rondom groen, dicht bij alles, frisse kamers,nette en schone badkamer, heerlijke bank buiten(toen voor mij alleen), super pondok, je bent een gastvrouw zoals het hoort.

    Ik kom graag terug,

    jelke

  2. Erik said,

    17 januari, 2011 bij 4:47 pm

    Ik zou graag eens een keer komen kijken. Het spreekt me heel erg aan.

  3. heleen said,

    29 januari, 2011 bij 10:05 pm

    hoi ien,
    Eindelijk heb ik rust en tijd om je site te bekijken. Wat ziet je bali batin bungalow er prachtig uit. Dat heb je rap en mooi gedaan. Als ik kon dan zou ik er morgen nog komen vertoeven.
    mvg,
    Heleen.


Geef een reactie

