Bali, Ubud: Bali Batin Bungalow

De werklieden zijn inmiddels klaar met hun aandeel en mijn aandeel is in volle gang. Er moet in de eerste plaats flink worden gepoetst, wnt schuren en slijpen geven veel stof, dat in de kleinste kiertjes is doorgedrongen.

 Daarna moet alles worden aangekleed, zodat de kamers gezellig worden. Hier vast een indruk van de laatste twee kamers en de nieuwe badkamer.
Dan met nieuwe foto’s de website aanpassen en we gaan helemaal nieuw het jaar 2011 in.
 

Natuurlijk kunt u al boeken; er is plaats tot een gezelschap van 8 personen.
mail naar: balibatin@gmail.com

6 reacties

  1. sasja said,

    11 oktober, 2010 bij 6:57 am

    Hoi Ineke! wat ziet dat er mooi uit zeg! ik houd de updates in de gaten…veel succes met de voorbereidingen.
    groetjes sasja saptenno

  2. Dies said,

    19 oktober, 2010 bij 9:06 am

    Hoi Ineke,

    wat ziet het er mooi uit! Ik had je graag nog een bezoek gebracht maar enorm druk geweest de afgelopen weken. Helaas heb ik net 5 dagen ziek in bed gelegen, wat rest zijn nog de laatste dagen met afscheid nemen en spullen pakken. Zondag vliegen we terug naar freezing Belanda. Ik wil je graag veel succes wensen met je nieuwe stekkie. En bedankt voor alle keren dat ik nog op de valreep bij je terecht kon voor een lekker bedje.

    Succes, liefs en tot ziens!

    Dieske

  3. Theo said,

    5 november, 2010 bij 3:52 pm

    Ha Ineke,
    Wat een mooi huis heb jij gevonden en ga je het ook beheren?
    Ik zal het adres doorgeven aan mensen die ik ken en ook op vakanties Indonesie aandoen.
    Groet Theo

    • Ineke said,

      6 november, 2010 bij 3:37 am

      Hee Theo,
      leuk dat je reageert. Uiteraard ga ik het zelf beheren. Ik woon er al. dat wil zeggen, in het bij-gebouw.
      Momenteel wordt er hard gewerkt om alles zo snel mogelijk af te krijgen. Mijn budget ver overschreden, maar half werk is ook niet goed. Wanneer komen jullie eens hier wandelen langs de rijstvelden???
      Zegt het voort!!
      groet, Ineke

  4. Mike Schuurmans said,

    25 november, 2010 bij 11:43 am

    Ineke

    Ik hoop dat je veel gasten zult krijgen, en dat alles voor je goed gaat.Ik denk dat ik toch terug ga half december enkele maanden naar het back pakkers huisje als dat mogelijk is.
    YA SUDAHLAH
    Groetjes
    MIKE

  5. Dorry en Frits said,

    12 december, 2010 bij 6:53 pm

    Hi Ineke,

    Het ziet er smaakvol en sfeervol uit hoor, leuk met die ‘klamboe’s’. Zoiets kost altijd meer dan je denkt helaas. Hopelijk verdien je het snel terug met veel leuke gasten. Wij zullen je adres zeker doorgeven en horen graag over de website die hiervoor komen gaat!
    Fijne feestdagen en geniet op je nieuwe plek!


Geef een reactie

