Bali, Petak: Putu is geopereerd en het gaat goed met haar

Hier een vervolgbrief van Dieske Snelting met goed nieuws.

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen die n.a.v. het vorige mailtje een donatie hebben gedaan ontzettend bedankt, namens Putu en Tajun.

Ik hoop dat jullie dat allemaal onder vermelding van ‘Putu’ hebben gedaan, anders komt het namelijk in de algemene pot terecht. Degenen die dit zijn vergeten stuur mij een mail, zodat ik er alsnog voor kan zorgen dat het op de goede plek terecht komt!!!

Putu is vorige week donderdag geopereerd. De operatie kwam sneller dan verwacht dit door inspanningen van de oom van Kadek (coördinator) die in het ziekenhuis werkt.

Samen met de moeder van Putu wat familie en kinderen van het weeshuis hebben we voor de operatie kamers gewacht. De operatie zou 2 uur duren, dat werden er 5. Kadek vertelde me dat dat kwam omdat ze ook een probleem met haar enkel had. Gister kwam ik erachter dat dat echter haar knieschijf was. Daar zat een barst in en dat is tijdens de operatie gelijmd. Toen ik gister opweg naar het ziekenhuis was kreeg ik bericht dat Putu naar huis mocht. Helemaal super dus.

Ze zag er nog behoorlijk pips uit en had bijna geen krachten in de armen en benen, maar ze was ontzettend blij dat ze naar huis mocht.

Maandag moet ze terug voor controle, en dat zal zich de komende tijd wekelijks herhalen. Ze heeft therapie oefeningen geleerd die ze thuis moet doen.

Nogmaals degene die een donatie hebben gedaan heel erg bedankt!!! Putu en haar familie zijn er erg mee geholpen.

Met Tajun gaat het elke dag beter, hij heeft nog steeds hechtingen aan de binnenkant van zijn mond. Dit heelt natuurlijk binnensmonds niet zo snel.

Aanstaande vrijdag vlieg ik naar Singapore. Daar ga ik wachten totdat Remie zijn visum heeft en dan vliegen we samen door naar Vietnam.

Voor jullie allemaal een warme groet,
Dieske en Remie

Geef een reactie

